13 February, 2012

Maxime și cuvinte (mai) avansate în Romgleză sau Englână

talimango - telecomandă
fimlezi - filmezi
lastolan - restaurant
calilofel  -  calorifer
clătintă  -  plăcintă/ clătită


Look how I'm bating!
Is not stroping me.
Am puneat.
I mângăi him.
Uite ce a bought tati!


Do you like my fustiţă?
There's only a bit of strops.
Ce a zis vulpu?
Mie nu-mi plac baieţii, mie-mi plac fetiţele, prinţesele si bunicile.
Unele din astea sint dificioase.


I am a little bit supalată.
Buni, come with me on my patu'!
Am căzut on my fundu'!
Ce mai else mănâncă raţele?
Mami, are you going to step? (calci rufe)


Da' de ce melge mami la benzălie? (=benzinărie)
My eye was usturing...
look pe jos.


Maybe it's raining la Buculeşti.
Astea teble să ne imblăcăm cu.
Tati, ce faci, stai la pub? De ce nu mergi la biselică?

1 comment:

  1. micuța filozoafă...
    chiar așa, de ce stai la pub și nu te duci la biselică, păcătosule??!!

    ReplyDelete